Vita Crystal MgTop Forte kapszula - 100 db

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
TANULMÁNY A MAGNÉZIUMRÓL
Hozza ki a maximumot az agyi képességeiből
Mi van a fejünkben?
100 milliárd neuron (idegsejt), több billió gliasejt, amelyek a neuronok működését
támogatják.
Több kapcsolat jöhet létre agyunkban, mint ahány csillag van az univerzumban!
Az agy mindössze 2%-a testtömegnek, mégis a napi kalóriamennyiség 30%-át igényli.
Kognitív funkciók
A kognitivitás az értelem, a gondolkodás működésében megvalósuló tudást jelenti,
avagy az értelmi, gondolkodási működés tudását.
A kognitivitás az életkor előrehaladtával csökkenni kezd.
45 éves kor után már tapasztalhatók ennek a jelei.
A káros anyagok, a stressz, a helytelen életmód, a genetikai tényezők ezt korábban is
előidézhetik.
Lehet az agyunkat jobban működtetni?
Agyunk alkalmazkodik és befolyásol mindenben amit teszünk.
Agyunk reagál a pozitív életmódbeli változásokra, pl. a stressz csökkentésére, aktív
testmozgásra és a természetes étrendre.

A cél az, hogy amit elveszítünk az öregedéssel, azt visszaszerezzük, mivel erre is
képesek lehetünk.
Szinapszisok
A neuronok közötti ingerület-átvitel olyan, mint egy gyújtógyertya motor számára. Ha a
nem megfelelő a rés, nem fog szikra keletkezni.
Az ingerületvezető képesség 20 éves kortól csökken.
Helytelen életmóddal, stresszel, környezeti ártalmak hatására ez a káros folyamat sajnos
fokozódik.
Mi lehet a megoldás?
Magnézium (Mg)

A testünk minden sejtjében megtalálható, a táplálékunkból kell magunkhoz vennünk.
Hiánya a test szinte valamennyi folyamatát befolyásolja, ám ha megfelelő mennyiségben
fogyasztjuk, akár még okosodhatunk is tőle!
A legújabb kutatások fényt derítettek arra is, hogy a magnézium a szellemi
teljesítőképességet is jelentősen megnöveli. A szellemi igénybevétel, a koncentráció
ugyanis komoly magnéziumigénnyel járó feladat az agy számára.
A magnéziumhoz nehéz hozzájutni, mivel viszonylag kevés élelmiszerben található
kielégítő mennyiségben. Az étrend-kiegészítőkben található magnéziumvegyületek nem,
vagy alig képesek az agyunkhoz eljutni.
Magnéziumszükséglet
Élelmiszereink csökkenő magnézium tartalma, valamint az ipari feldolgozás és
előkészítés miatt bekövetkező magnéziumvesztés miatt gyakran magnéziumhiány áll
elő.
Ezenkívül bizonyos élethelyzetek, mint a stressz, az egyoldalú táplálkozás (pl. diétázás,
gyorsétkezdék) növelik a napi magnéziumszükségletet.
Kinek van még több magnéziumra szüksége?
Cukorbetegek

A megnövekedett vércukorszint miatt a cukorbetegeknél megemelkedik a
vizeletkiválasztás, ami által magnéziumveszteség következik be.
A diabetes mellitusban követett kalóriaszegény étkezés miatt a megnövekedett
magnéziumigény legtöbbször nem fedezett.
Várandósok és szoptatók
A várandósok és szoptatók magnéziumszükséglete megemelkedik, amelyet a
táplálkozással többnyire nem lehet fedezni.
A terhesség zavartalanságához és a gyermek egészséges fejlődéséhez fontos az anya
megfelelő magnéziumellátottsága.
Gyerekek és fiatalok
Elsősorban gyerekeknél és fiataloknál fontos a megfelelő magnéziumellátottság, mivel
13 – 19 éves korban a növekedés miatt az igény különösen magas.
Idősebbek
A kor előrehaladtával csökken a fizikai aktivitás és ezzel a táplálékfelvétel, a
magnéziumszükséglet viszont változatlan magas marad. Idősebbeknek ezért különösen
kellene a megfelelő magnézium bevitelre figyelniük.
Sportolók
Sportoláskor a szervezetnek a megnövekedett izomaktivitás miatt jelentősen több
magnéziumra van szüksége, ezenkívül az erős izzadással is több magnézium távozik.
Ahhoz, hogy az izomfunkció és a fizikai teljesítőképesség hosszú távon megmaradjon, a
sportolóknak már a regenerációs fázisban ki kell egyenlíteniük a magnéziumveszteséget.
Fogyókúrázók
Fogyókúrák, melyek során a testsúly csökkenést kalóriaszegény étkezéssel kívánják
elérni, legtöbbször egyoldalúak és nem fedezik a napi magnéziumszükségletet.
Stresszhelyzetek

Stresszhelyzetekben megemelkedik a magnézium-szükséglet. Az adrenalin és
noradrenalin stresszhormonok szűkítik az ereket és megemelik a vérnyomást, nő a szív
pulzusfrekvenciája.
Ha nincs elég magnézium bevitel, a magnéziumhiány megerősíti a stressz-
szimptómákat. Az ember ideges, hektikus, feszült és ingerlékeny lesz.
Hogyan mutatkozik meg a magnéziumhiány?
Izomzat
Többnyire éjjel fellépő, fájdalmas lábikra görcs, valamint a nyak-, tarkó- és vállizomzat
feszültsége.
A szemhéj rángása és az ujjak zsibbadása is magnézium hiány jelei lehetnek.
Szív
A magnéziumhiány a szív panaszok fellépését, illetve a szívizom zavarokat felerősítheti.
Idegrendszer
A magnézium gátolja a stresszhormonok, mint pl. az adrenalin felszabadulását.
Idegesség és koncentráció gyengeség, valamint csökkent teljesítőképesség és fokozott
ingerlékenység.
Migréneseknél a magnéziumhiány növelheti a rohamok gyakoriságát
Hatóanyagok
Magnézium L-treonát
Nagy mennyiségben képes átjutni a vér-agy gáton.
Növelte a rövid távú memória javulását 18%-al.
Növelte a hosszú távú memória javulását 100%-al.
Növelte a működő szinapszisok számát.

Hatóanyagok az ajánlott napi bevitelben:
Mg citrát : 1 kapszula 265mg
Ca L-Threonate : 1 kapszula 249,65 mg
Összes polifenol : 1 kapszula 4,15 mg
Ebből:
Flavonoid : 1 kapszula 2,9mg
Rezveratrol : 1 kapszula 0,002 mg
B6-vitamin (piridoxin) : 1 kapszula 0,35 mg
Szelén (Nátrium-szelenit) : 27,5ug

Felhasználási javaslat:
1x1 kapszula/nap, valamint igény és szükség szerint max. 2x1 kapszula/nap. Bő vízzel
lenyelni. Így is ismerheti: MgTop Forte kapszula 100 db, MgTopFortekapszula100db, MgTop Forte kapszula 100 db, MgTopFortekapszula-100db
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^